Află mai multe
Servicii Cloud de Arhivare Electronică pentru documente contabile
Te ajutăm să economisești timp și bani, și să îți păstrezi în siguranță documentele contabile.
Eficientizează-ți afacerea prin serviciile de arhivare electronică.

Cine suntem noi

S.C. AsistentaCont S.R.L. este o companie care oferă servicii financiar-contabile și juridice, de înaltă calitate, cu o vechime de 18 ani pe piață, și membră CECCAR Alba Iulia.
Alte servicii pe care le oferim:

  • Servicii financiar-contabile digitalizate
  • Consultanță financiară adaptată specificului de activitate
  • Posibilitate de operare în sistem Cloud securizat

Cum te ajutăm

Prin serviciile de arhivare electronică în Cloud, te ajutăm să:

  • Scapi de hărtii și bibliorafturi, recâștigând spațiu
  • Îți reduci costurile directe și indirecte cu până la 50%
  • Ai access 24/7 la toate documentele, la o căutare distanță
  • Ești înaintea tuturor competitorilor tăi
AsistentaCont.ro te ajută să-ți duci afacerea la nivelul următor.

3 motive pentru a arhiva electronic

Accesezi orice document, oriunde te-ai afla.

Îți păstrezi documentele, în completă siguranță.

Ai suport online
gratuit, 24/7.

Vrei o ofertă personalizată? Ia legătura cu noi.

Scrie-ne un e-mail la:
Dă-ne un telefon la:

office@asistentacont.ro

0769 254 860

sau